Jeżeli nie zależy nam na tym, aby nasz artykuł był reklamowany na terenie całego kraju przez źródła masowego przekazu, należałoby skorzystać z tańszych sposobów ogłaszania towaru i artykułu, dzięki czemu będziemy posiadać też pewność, że to skutkuje i działa na potencjalnych konsumentów.

Duża grupa drobnych przedsiębiorców z naszego kraju ogranicza reklamowanie swojego artykułu wyłącznie do lokalnego środowiska, gdzie jest się znanym i rozpoznawanym, niemniej jednak w skali krajowej nie ma się żadnego pożytku. Tacy przedsiębiorcy wykorzystują do reklamowania się przede wszystkim reklama neon. Takie oświetlenia reklamowe są pierwszorzędnym oraz tanim sposobem na reklamowanie się, to właśnie dzięki czemu wolno mieć pewność, iż dana reklama zamieszczona na takim neonie ekspresowo dotrze do możliwego klienta, jaki będzie mógł się zapoznać z tym co reklamujemy i jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzimy.

Dla tych przedsiębiorców taka reklama jest w zupełności wystarczająca, dzięki czemu tak wiele osób w naszym kraju z niej korzysta. Reklamowanie swojego produktu w mediach nie jest tanie, niemniej jednak jeśli chcemy się liczyć na rynku i efektywnie rywalizować z innymi produktami z tej samej branży, musimy zrobić trafną kampanię reklamową, jaka może być różna, a ta różnica w głównej mierze wynikać będzie z tego ile chcemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając obszerny zapas gotówki na reklamę możemy skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy też Internet, aktualnie cieszących się najogromniejszym powodzeniem wśród przedsiębiorców mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.

Zauważyć niemniej jednak wypada, że niewielu przedsiębiorców w stworzonym przez nas kraju stać właśnie na ten sposób reklamowania, przez co większość z nich musi po prostu z tego rezygnować oraz poszukiwać innych sposobów propagowania swoich towarów. Należytym sposobem są neony marketingowe, cieszące się obecnie niezwykle dużym zainteresowaniem szczególnie pośród mniejszych przedsiębiorców, jakich nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.